4 иновативни бизнес идеи, които промениха всичко.
Това са идеи, които задават нов стандарт.
Те просто преобърнаха представите ни, предлагайки нещо невиждано досега. Реализацията на
всяка една от тях е започната от някой като теб. Както казва Найвийн Джейн:
„Всеки един от нас вижда пролема, много малко виждат решението му, а само предприемачите
правят нещо по въпроса.“ Как тези иновации еволюираха от добри бизнес идеи в реални и значими неща?
Продължавайте да четете.
Бизнес идеи |
Идеята: Онлайн технология за картографиране.
Какво се получи от нея: Google Maps и MapQuest.
Появата на „посоки по
заявка“ не само увеличи продажбите на GPS устройства
и приложения, но
и подобри ефективността на кучетата водачи и като цяло даде надежда на
незрящите. Тази технология дава на слепите хора много нови възможности, които в миналото са били
само мечти. Сега те могат да отидат от точка А до точка B сами, без да се налага постоянно да бъдат упътвани.
Идеята: Узаконена музика
за сваляне от интернет.
Какво се получи от нея: iTunes.
На потребителите бяха
необходими години докато започнат регулярно да практикуват закупуването на
дигитална музика. По този начин те подкрепят любимите си изпълнители, като едновременно с това се
борят срещу пиратството. Услугата се оказа наистина революционна, защото драстично намали
плагиатството, предоставяйки
на потреителите качествена музика на достъпни цени.
Урокът: „Възможно
най-добрият урок
за предприемачите е да изберат бизнес идеи, в които вярват толкова силно,
че да могат да видят развитието им за
период от няколко месеца.“ – Скот Беркун.
Идеята: Социална мрежа.
Какво се получи: Facebook.
Онлайн споделянето
започна от първите чат руумове като GeoCities и Friendster. Фейсук се наложи
благодарение на лесния си за използване интерфейс и множеството си възможности, които са наистина интересни
за потребителите. Темповете, с които се разви този уебсайт са наистина
колосални. Той се превърна в нещо като „онлайн империя“, която тепърва ще навлиза и в други сфери – в
мрежата, но и офлайн.
Урокът: „Да си първи вече
не е най-същественото предимство. Тези които имат най-силно желание и работят
здраво – те ще
са първите, които
наистина ще успеят. Другите са просто откриватели.“ – Мат Кроу.
Идеята: VOiP.
Какво се получи: Skype и всички останали.
Тази технология дава
възможност да водите разговори с хора намиращи се в другия край на света, само при едно условие – да
имате задоволително добра интернет връзка. Услугата се използва от много широк
кръг хора: от родители разговарящи с детето си, което е в чужбина, до бизнесмени, които провеждат конференции онлайн. А благодарение
на видеоразговорите може наистина да водите разговор, максимално доближаващ се до реалността.
Както забелязахте, не е достатъчно само да
имате гениални бизнес идеи. Да, наличието им е едно страхотно начало, но всъщност
най-същественото тепърва предстои. А именно тяхното развитие – за този процес
се изисква съвкупност от различни качества, които не всеки човек притежава. Именно за това се
обособява съществуването на въпросните „предприемачи.“
Този guest post е написан от: Георги Василев който се занимава с онлайн предприемачество като хоби
от година и половина, но по-сериозните му „SEO набези“ са
от около 3-4 месеца.
Няма коментари:
Публикуване на коментар